Informații despre RETURUL produselor cumpărate
Clientul poate denunța unilateral contractul cu Premama fără penalizări și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014,). Astfel, produsele cumpărate de pe www.premama.ro pot fi returnate conform legii, în 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.
În situația în care dorești înlocuirea produselor, trebuie să bifezi această mențiune regăsit ȋn formularul de retur.
IMPORTANT!
Produsul va fi returnat în condiții bune, neutilizat. Atenție, NU se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice (urme de uzură, pete, găuri, urme de parfum sau de cosmetice, mirosuri neplăcute sau orice alte defecte, etichete de produs lipsă sau tăiate de pe produs).
Dacă produsele alese pentru retur au fost însoțite de cadouri, trebuie returnate și acestea.
Pentru retur se poate utiliza ambalajul original. În cazul în care acesta e deteriorat, va rugăm să ambalați corespunzător produsul/produsele de returnat astfel încât acestea să ajungă la Premama în starea în care le-ați primit.
În caz contrar ele vor fi reexpediate clientului pe cheltuiala acestuia.
Organizarea returului
Dorim să te ajutăm cu organizarea returului, pentru a te scuti de eventuale probleme legate de transport. De aceea vom trimite curierul Sameday să ridice returul de la tine în ziua următoare solicitării tale, dacă cererea de retur a fost trimisă înainte de ora 16:00, asumându-ne răspunderea legată de transport. Costul returului va fi de 25 lei, sumă ce se va deduce din valoarea produsului.
De asemenea, puteți face returul prin orice firmă de curierat rapid, însă în acest caz, NU ne asumăm răspunderea pentru transport și avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezintă deteriorări.
Adresa retur: Premama, Zalău, str. Narciselor, nr. 5, jud. Sălaj.
Premama.ro va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 zile de la dată primirii returului.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur. În cazul comenzilor achitate cu cardul, plata returului se va face pe contul de card cu care s-a efectuat plata inițială.
Produse ce fac excepție de la exercitarea dreptului de retur
Conform articolului 16 din Ordonanță de Urgență nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
* Din această categorie face parte lenjeria de corp (chilot, slip, sutiene, bustiere, dresuri, șosete, body-uri etc).