Unde livrăm produsele noastre?
Produsele Premama pot fi livrate pe întreg teritoriul României dar și în țările membre ale Uniunii Europene
Cine îmi va livra coletul?
Premama colaborează cu firma de curierat Sameday, atât în țară, cât și în afara ei.
Cât trebuie să achit pentru transport?
Pentru toate comenzile există un cost de transport. Pentru livrările în România, costul de transport este de 19 lei, cost care primește cadou un discount de 100% la comenzi cu valoare mai mare decât 250 lei. În situațiile în care o comandă cu valoare mai mare de 250 de lei este returnată parțial, discountul oferit pentru transport se pierde și se va recupera costul inițial al transportului din valoarea produselor returnate.
În cât timp ajung produsele la mine?
Comanda ta ajunge la ține aproximativ în 24-48 de ore de la confirmarea acesteia și va fi livrată de obicei, dacă nu ai cerut în mod expres altfel, în zilele lucrătoare și în intervalul orar 08:00-16:00. În condiții meteo extreme, acest termen de livrare se poate prelungi până la 4-7 zile.
Ce se întamplă cu coletele care nu pot fi livrate?
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat. În cazul în care, imediat după efectuarea comenzii, Cumpărătorul nu mai dorește achiziționarea produselor, este obligat la suportarea cheltuielilor de transport (în valoare de 30 lei pentru transportul tur-retur). De asemenea, obligația la plata cheltuielilor de transport intervine și în cazul în care adresa menționată de Cumpărător că destinație a comenzii este greșită sau dacă se face dovadă că a fost avizat de compania de transport să ridice/să primească coletul și nu a făcut acest lucru. Clientul își asumă toată răspunderea în momentul confirmării și trimiterii comenzii că, dacă decide în orice moment după finalizarea comenzii să refuze primirea acesteia și transportul a fost efectuat, va suportă cheltuielile de transport. În caz contrar se aplică clauzele legilor comerțului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008.
Pot urmări livrarea coletului?
Imediat după ce ambalăm coletul tău, îți vom trimite un e-mail cu informațiile referitoare la livrare și un link care ȋți permite să urmăreșii online stadiul comenzii